Voor wie is de Gefeliciflapstaartbox?

Voor kinderen uit gezinnen waarbij het aan financiële middelen ontbreekt om de verjaardag te vieren woonachtig in gebied 073.

 

Wie kan een Gefeliciflapstaartbox aanvragen?

Ouders, verzorgers of netwerk van een kind.

 

Hoe kan ik een Gefeliciflapstaartbox ontvangen?

Bij de aanvraag van een box vul je een ophaaldatum in. In overleg met onze vrijwilligers wordt een ophaaldatum en tijdstip besproken.

Het is ook mogelijk een box thuis te laten bezorgen via PostNl. De kosten voor verzenden zijn voor de ontvanger/ aanvrager van de box. Let daarbij op dat die kosten ruim van te voren moeten zijn betaald, zodat de box op tijd verstuurd kan worden.

 

Wanneer kan ik een Gefeliciflapstaartbox aanvragen?

Bestel de box minimaal 2 weken van te voren. 1 Week van te voren nemen we contact met u op.

 

Ik heb een bericht gestuurd maar hoor niets terug?

Onze vrijwilligers zijn dagelijks druk met werkzaamheden rondom de stichting. Echter hebben zij ook een gezin, vrije dagen en andere werkzaamheden. Meestal reageren ze binnen 3 werkdagen. Rondom schoolvakantie's en feestdagen kan dit langer duren. We vragen hiervoor jullie begrip.

Één week voor de ophaaldatum ontvangt u bericht van ons om details door te spreken. Als u de box aanvraagt voor over een langere termijn, krijgt u pas een week vooraf bericht van ons. 

 

Hoe ver van te voren kan ik de box aanvragen? 

Het aanvragen kan altijd. Één week voor de ophaaldatum ontvangt u een bericht van ons. 

 

Welke merken/ producten zitten er in de Gefeliciflapstaartbox?

Dit verschilt per box. We krijgen producten gedoneerd. Wij zorgen er altijd voor dat de box vergelijkbaar en compleet is.

 

Uit welke traktaties kan ik kiezen?

Kijk op de pagina boxaanvraag, klik op de knop Traktatievoorbeelden. Daar kunt u een traktatie kiezen.

 

Moet ik altijd een traktatie kiezen?

Nee, er is ook een mogelijkheid 'geen traktatie' te selecteren bij het aanvragen van de box.

 

Wordt de traktatie kant en klaar geleverd?

Nee. Wij zorgen wel voor alle benodigdheden. Het in elkaar zetten vergt wat energie van de ouder/ verzorger.

Tijdens schoolvakantie's worden er geen traktaties geleverd; of na aanvraag alleen ingrediënten.

 

Ik wil een traktatie die niet in de voorbeelden staat, kan dat ook?

In principe niet. Mocht er een goede reden zijn om een afwijkende traktatie te willen kun je ons tijdig een berichtje sturen.

 

Mijn kind heeft een allergie, zijn de producten in de box daar geschikt voor?

Nee, de producten die standaard in de box zitten, zijn niet gluten of lactose vrij. Stuur ons een berichtje voor de mogelijkheden.

 

Mijn kind heeft een beperking, zijn de producten in de box daar geschikt voor?

Ja, wij maken een box voor elk kind. Ouders kennen hun kind het aller beste. Tips voor wat voor jouw kind passende cadeau's en lekkernijen zijn vernemen we dus graag bij de aanvraag. Wij maken de box passend.

 

Ik heb een ophaalmoment besproken maar ik kan niet.

Meld altijd 24 uur van te voren wanneer je de box niet kunt ophalen. Dan proberen wij een ander moment in te plannen. Let erop dat verse ingrediënten in de box niet lang houdbaar zijn.

 

Ik heb een ophaalmoment besproken maar kom de box niet ophalen.

Niet afmelden voor een ophaalmoment is bijzonder vervelend. Onze vrijwilligers besteden veel tijd aan het bakken van cakejes, uitzoeken en inpakken van cadeaus en blijven thuis voor het ophaalmoment. Het niet nakomen van afspraken heeft de consequentie dat er in de toekomst geen box meer aangevraagd kan worden.